Tarta z budyniem i bananami na cieście francuskim.

Cześć.
Przychodzę dzisiaj do Was z prostym i szybkim ciastem. Zawiera on bardzo mało ilości cukru więc jest odpowiedni dla tych co nie lubią bardzo słodkich ciast bądź są na diecie. Jest też prosty w przygotowaniu a cały czas jaki na to poświęcicie to 30 minut.



Składniki:
- Blaszka do tarty
- Odrobinę masła do wysmarowania blaszki
- Bułka tarta.
- Budyń do ciast i kremów - dowolny smak. Ja posłużyłam się budyniem śmietankowym.
- Ciasto francuskie - tyle aby Wam starczyło żeby obłożyć dwa razy blaszkę.
- Dowolny owoc - ja użyłam do tego banana ale świetnie też się nadają truskawki bądź kiwi.

Sposób przygotowania.
1. Włącz piekarnik na 180 stopni.
1. Ugotuj budyń tak aby nie miał grudek. I pozostaw go do ostudzenia.
3. Następnie czystą blaszkę wysmaruj masłem i obsyp bułką tartą. Zamiast tego możesz użyć papieru do pieczenia.
4. Rozłóż ciasto francuskie na blaszce po boku ugnieć go tak aby przyległ do formy a na spodzie zrób dziurki widelcem.
4. Na rozłożonym cieście przelej wcześniej przygotowany zimny budyń i rozmieść równomiernie po całej blaszce.
5. Na budyń połóż pozostałą część nie wykorzystanego ciasta tak aby przykryła całą zawartość.
6. Na cieście połóż swój pokrojony owoc.
7. Wstaw do rozgrzanego piekarnika i piecz w temperaturze 180 stopni przez 20 minut.
8. Ciasto podawaj na zimno.
9. Życzę smacznego! :)

Mam nadzieję że pomysł Wam się podoba. Robiliście już kiedyś takie ciasto? 

Komentarze

  1. O mniam, jak smakowicie wyglada ;) aż mam ochotę wypróbować jak najszybciej ten przepis :D Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudownie 😍😍 na pewno wypróbuję! Uwielbiam piec!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda genialnie i pewnie tak samo smakuje, aż się głodny od tego czytania zrobiłem :)
    #tartygórą

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"To koniec - odchodzę!"

Dlaczego uważam że The Sims 4 to badziew?